Na letošnjem sejmu AGRA, ki je potekal od 24. do 29. avgusta 2024 v Gornji Radgoni, so poleg tradicionalnih odličij za kakovost prvič podelili tudi preverljiva digitalna priznanja. Ta priznanja omogočajo hitro in enostavno preverjanje verodostojnosti, kar krepi zaupanje v nagrajene izdelke in povečuje ugled nagrajenih podjetij. Tehnologija, ki omogoča izdajanje preverljivih dokazil in deljenje dosežkov v digitalnem svetu, je uporabna na različnih področjih – od nagrad in certifikatov do potrdil o prisotnosti.
Sejem AGRA, ki že 62 let združuje ključne akterje kmetijsko-živilskega sektorja, je letos privabil 1720 razstavljavcev iz 35 držav. Predstavili so najboljše pridelke, prehrambene izdelke in vina ter ponudili vpogled v prihodnost inovacij v kmetijstvu in živilstvu. Ena izmed osrednjih točk sejma je mednarodno ocenjevanje kakovosti izdelkov, pri katerem ugledni strokovnjaki ocenjujejo izdelke v različnih kategorijah. Nagrajeni izdelki prejmejo prestižna odličja, ki so že vrsto let simbol kakovosti doma in v tujini, podjetja pa jih uspešno uporabljajo za promocijo svojih vodilnih izdelkov.
Digitalna in preverljiva odličja: Nove možnosti in prednosti
Letos so nagrajenci poleg tradicionalnih priznanj prejeli tudi preverljiva digitalna priznanja, ki prinašajo številne prednosti. Podjetja lahko ta priznanja shranijo v svoje digitalne denarnice in jih delijo s ključnimi deležniki. Končni potrošniki pa lahko verodostojnost nagrad preverijo s skeniranjem QR kode. QR koda prikazuje vrsto priznanja (srebrno, zlato, veliko zlato, bronasto ali šampionsko) in vodi do spletnega kataloga AGRA, kjer lahko potrošnik preveri, ali je nagrada resnično dodeljena izdelku in ali je še veljavna. To zmanjšuje možnosti zlorab, povečuje zaupanje v nagrajene izdelke in podjetja ter izboljšuje dostopnost in promocijo nagrajenih izdelkov.
Boris Nicolas Erjavec, izvršni direktor Pomurskega sejma in sejma AGRA, pojasnjuje: “V vse bolj digitalnem svetu podjetja in organizatorji dogodkov iščemo rešitve za verodostojno prikazovanje nagrad, dosežkov in certifikatov. Preverljive nagrade podjetjem omogočajo, da te enostavno predstavijo partnerjem, kupcem in drugim deležnikom, ki tem informacijam zaupajo. S tem uporabnikom in prijaviteljem na ocenjevanje bistveno olajšamo preverbe nagrad in dostop do kataloga nagrajenih izdelkov, hkrati pa zmanjšamo možnosti zlorab. Naš sistem, ki vključuje izdajo nagrade, digitalno identiteto podjetij in QR povezavo s spletnim katalogom, pa utrjuje zaupanje med deležniki. Veseli nas, da smo s podjetjem Netis dobili zanesljivega partnerja.”
Inovativna tehnologija za zaupanje v informacije: Preverjanje bo ključnega pomena
Celoten proces izdajanja preverljivih nagrad so organizatorji izvedli s pomočjo podjetja Netis in njihove platforme MyNextID. Ta tehnologija s kombinacijo naprednih orodij zagotavlja, da digitalnih nagrad ni mogoče ponarediti. Netis razvija rešitve za krepitev zaupanja na spletu, ki jih uporabljajo tudi v projektih z EU in ameriškim Uradom za domovinsko varnost (DHS).
Sebastjan Pirih, vodja poslovnega razvoja pri Netisu, pojasnjuje: “Z naprednimi tehnologijami lahko nagrade izdamo v obliki, ki omogoča takojšnje preverjanje izdajatelja in verodostojnosti. S sodelovanjem z AGRO smo želeli pokazati, kako lahko posodobimo podeljevanje nagrad in s tem okrepimo zaupanje. Zakaj ne bi imeli ključnih dokazil vedno pri roki? Verjamemo, da bo naš pristop spodbudil tudi druge organizacije k sprejemanju teh inovacij, saj postaja digitalna preverljivost ključna za zaupanje v poplavi informacij.”
Tovrsten pristop ne le spreminja načine podeljevanja nagrad, ampak spodbuja tudi širšo kulturo transparentnosti in odgovornosti v digitalnem svetu. Preverljive nagrade so pomemben korak k večji preglednosti, kar je v današnji informacijski dobi ključno za vse deležnike.“Zaupanje na spletu je temelj digitalnih interakcij, zato postaja digitalna identiteta osnovni pogoj za katerokoli sodelovanje. Z digitalnimi denarnicami in preverljivimi potrdili za izdajatelje, preveritelje in končne uporabnike ponujamo orodja, s katerimi lahko digitaliziramo celoten postopek izdajanja in preverjanja potrdil. Vstopamo v novo dobo deljenja in preverjanja informacij, kar je ključno za izboljšanje dostopnosti in kakovosti spletnih storitev,” zaključuje Pirih.
Povezave do informacij:
Več informacij o platformi MyNextID pa na www.mynext.id.
Z digitalizacijo nagrad sejem AGRA postavlja nove standarde v industriji, povečuje vrednost in prepoznavnost svojih odličij ter odpira prostor za prihodnje inovacije na področju preverjanja informacij. Spletni katalog nagrajenih izdelkov za leto 2024 je dostopen na katalog.sejem-agra.si.
Organizator načrtuje digitalizacijo tudi preteklih odličij ter nadgradnjo kataloga za leto 2025, ki bo v sodelovanju z nagrajenci vseboval podrobnejše opise in fotografije izdelkov.